levél barátomhoz a farmra…

képzeld valamelyik nap még az óévben szereztem egy fűnyírót, a hó alól ástam ki, fagyottan,  nagyon kevés ezerért. Már akkor mikor elhoztam erősen kérdőre vontam elmebeli képességeimet, mert meg sem moccant, be volt fagyva, megforgatni sem lehetett még kézzel sem. Dehát...

én bíztam benne…
gondoltam kiolvasztom...  De akkor sem mozdult meg.  Nem volt benne gyertya sem, fogalmam sem volt milyen kell bele. Aztán elvittem a kedvenc elektromos szerelőimhez, ahová mindig ebédkor érkezem, és persze mindig tök ciki. Szinte minden kis dolgot ingyen csinálnak, múltkor a bejárati ajtó zárjának rugóját is megalkották... na mármost ők kicsit (nagyon) megkalapálták, és kicsit szétszedték, valamit fújtak bele, és felforrósították a kéznél lévő gyertyát és beindult!

De akkora füstöt csinált és rögtön le is állt.
Aztán szereztem bele olajat, és benzint, persze nem olyan kell bele mint a zótóba, Súlyos nyomozás után megtudtam, milyen gyertya kell bele, és elmentem egy garázs-szervizbe érte, aki felvilágosított arról, hogy egyáltalán nem biztos, hogy okosság volt megvennem, mert ez, meg az lehet vele, és az ennyibe, meg annyiba fog kerülni...

de én még mindig bíztam benne

és láss csodát, mire hazaértem este, sötétben becsiholtam és összeraktam, és beköhögte magát jó pár rángatás után, nagy csattogásokkal és durrogásokkal, és működött! Viszont akkora füstöt csinált, hogy a környéket beterítette vele... (én mint környezetvédő, elnézést kérek magamért), és éjszaka felé najó este hat körül levágtam egy nyomot a fűből...
Reggel nehezen bírtam ki, hogy megnézzem alig akart világos lenni végre, milyen lett, és igen, szépen vágta, annak ellenére, hogy szerintem nincs is éle a vágórészének...
Ma január közepén lenyírtam az egész kertet (na ok csak a füvet), igen hangos berregéssel, de már nem füstöl.
A szomszéd meg is kérdezte mi szállt meg, mondtam az új fűnyíró öröme...

Szerző: kage  2011.01.20. 10:35 Szólj hozzá!

Címkék: fotó ingatlan design édes ház építkezés felújítás otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://ahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr612599679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása