minap a szomszéd bolhapiacon, kezembe került egy csoda és rendkívül szutykos micsoda, pont olyasmi, amire 96 óta vágytam, amit nem adott oda az arab a szukban már 18 ért, csak 20 ért adott volna, de én bolond módjára otthagytam. Bántam is. Pedig 220-ról indult, és a végén úgy jöttem haza hogy 20 dolcsi marad a zsebemben.

Na de most itt volt, de nagyon randa, egy öreg cigány árulta, szét is volt száradva, kérdem mennyi? 5000, na mondom ennyiért nem kell. Ezt is otthagytam. Hétmúlva megint kimentem, bírom az ilyen helyeket... egy másik árusnál figyelt (hogy került oda?), de nem érdekelt már, ezt a szutykot ennyiért nem viszem, mondtam magamban. Már pakoltak össze mikor utánam szólt az ember - ne nézzem, vigyem-, - mennyit ad érte? Mondom, - annyiért úgyse adja-, de mennyi?- erre ő, jó üzletet szimatolva. Benyúltam a zsebembe, és kivettem egy pár aprót, mondom, ennyiért odaadja? Vigye, mondta, csak ne lássam. 315 Ft volt a zsebemben. Megfújtam, mert Ros Hasana van.

A sanyit befogtuk a trabi elé azt úgy csapattuk... ez már elfelé mondta.

sofar_resize.jpg

Az asztal egy kábeldob, az út mentén volt, hát hazajött velem...

Szerző: kage  2011.09.27. 23:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ahaz.blog.hu/api/trackback/id/tr343261583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása